fredag 29 april 2011

Ett dåligt genrep...

...krävs för en lyckad premiär - är det inte så de säger? I alla fall säger jag så för när jag var på Knutstorp och tränade så tuffade jag runt som den värste turisten. Det var så illa så att jag till och med haft mardrömmar om det. Svart flagg för långsamt framförande av fordon är ju inget man vill uppleva i verkligheten. 

Det sägs ju att fett väger mindre än muskler men inte märktes det heller på tiderna - och jag som jobbat så för denna förvandling under vintern.

Nä, nu till det positva. Bilen är i perfekt skick, solen skiner, Transiten är lastad och husvagnen redo. Tror till och med att Anette ser fram emot tävlingspremiären.  I kväll står allt uppställt i Knutstorps depå och i morgon vinner jag årets första race. Hoppas att detta är sant när jag skriver nästa gång.

Ha en alldeles underbar Valborg.


Inga kommentarer: