söndag 12 juni 2011

Helt slut!

Det har varit en tuff Bugrun-helg och nu är jag helt slut. Sängen är inte speciellt långt bort...

Vi har haft tur med vädret och racen var täta som vanligt. Och precis som vanligt hade jag svårt att köra om och hålla elaka konkurrenter bakom mig. Race ett slutade med en femte plats men de två närmst framför var inte inte speciellt långt borta. Race två var riktigt tight. Låg trea ett bra tag och högg på andraplatsen. Tyvärr så blev jag omkörd när jag försökte avancera och hamnade plötsligt fyra. Detta hände ännu en gång och racet slutade med en femteplats.

Nu har jag ett par dagar på mig att lappa ihop min motorkåpa. Denna flög tyvärr av och gick i bitar som ni kan se i inlägget nedan. På torsdag fm ska den sitta ihop igen för då åker vi till Karlskoga och Velodromloppet.

Det är tufft att vara racerförare! ;-)

Bilder från helgen hittar ni på http://foto.impulsracing.se/

Inga kommentarer: