söndag 7 mars 2010

Det blir bättre än någonsin

Efter att bilen fått vara i Anders Berthilssons garage lite mer än en vecka har mycket hänt. Sittställningen i nya stolen är perfekt och det märks att ett proffs har varit framme på allt han rört vid.

Anders har hittat ett fel som är trasigt och gör sitt bästa för att laga det!
Tur att brandsläckaren lämnades in på service för den hade jag inte haft mycket hjälp av om det skulle behövts. Slangen inuti var helt upprutten men nu är den bytt och åter i brukbart skick. Får dock hoppas att jag slipper att använda den.

En hel förmögenhet har jag lagt på fyra små korta bromsslangar men dem är jag i alla fall säker på att jag får nytta av.

Nu är det "bara" karossen som ska lackas, bilen vägas in och hjulen riktas sen jäkar...


En sista kvalitetskontroll innan bilen lämnar garaget!

Angående osämjan i teamet kan jag bara säga att det var inte mitt fel. Säg till en kille att "det får du inte" eller "det vågar du inte" och du kan vara säker på att han gör tvärt emot. Vad är det då jag har gjort? Se http://foto.impulsracing.se/#0.56

Inga kommentarer: