söndag 14 juni 2009

Tiden räcker inte till

Trodde att jag skulle hinna med att ge ett referat om dagens tävling innan de få läsare som bloggen har gått och lagts sig. Har insett att jag inte ska utlova inlägg under racingdagarna för det hinns helt enkelt inte med. Här kommer i alla fall ett kort inlägg från en som precis varit på "trubadurafton" i ett skåp på en transit med bakgavellift.

Var glad och nöjd att regnet höll sig borta. Spänd in för starten och alldeles för försiktig som vanligt. Rädd för att köra på någon i häcken i första böjen. Tappade 3 placeringar direkt pga mitt mesande i starten. Fick snabbt häng på Åke och Bosse och vi hade en underbar och hård kamp. Högg på dem flera gånger men det var först på sista varvet som jag tryckte mig förbi Åke. Bosse lyckades hålla undan men nästa gång så... Slutade tia totalt och hade bättre varvtid än Åke och Bosse och startar därmed före dem i morgon. Får hoppas att de ligger efter mig när vi kommit igenom första svängen. Startar som elva i morgon och hoppas på att ta någon placering. Målet är dock att ta sig i mål hel och ren! Håll tummarna för i morgon för då blir det åka av.

Inga kommentarer: