måndag 6 april 2009

Team Impuls Racing är logofierat

Tack vare bröderna Barath har nu Impuls Racing begåvats med en logotype. Tomas har lagt mycket svett och tårar på att få till en riktigt bra logo. Är otroligt tacksam för att han engagerat sig i mitt projekt. Patrik har genom sitt arbete sett till att logo har flyttat från datorns elektroniska värld till verkliga plastdekaler. Tack till Kopieringsbolaget för hjälp med dekalerna.



Att pryda Transiten var faktiskt inte alls svårt. Både jag och Anette förvånades över hur bra vi lyckades med detta och det kan ju inte bara vara tur.

Anettes handlag med dammtrasan går inte av för hackor, hon är en baddare på att gnida bilar. Utan hennes assistans idag hade inte blivit några dekaler... Imponerande att hon fortfarande orkar visa intresse för mitt projekt. Det är ju några månader nu som hon hört mig tjata, visa, fråga och pysslat. Hon räknar säkert med att det kan vara värt det när hon får sina dagar utan mig då jag är på race...

Vi är nöjda med resultatet även allt inte gick så bra. Tanken var att nosen skulle prydas av två fartränder samt IR-logon. Vi får stryka fartränderna och dra ner storleken på IR-logon men det kommer att bli riktigt bra.

Bara att hoppas att det inte finns några regler som säger att man inte får göra som vi gjort för då blir jag sur...

1 kommentar:

Jonas W sa...

Utsidan är viktig - det håller jag med om. Snygg logo och stiligt monterat! Nu kan väl premiären i påskhelgen inte gå annat än bra?