tisdag 16 februari 2010

Anmäld men inte klar

Tyvärr blev vårt träningsläger i Köpenhamn helt misslyckat. Hade hoppats på att teamet skulle få trängas i ett trångt hotellrum men tji fick jag. Det visade sig att vi blivit uppgraderade och fick ett hotellrum på två våningar med panoramafönster mot operan och havet. Dessutom hade teamet mage att beställa bra mycket bättre rätter än korv med bröd som är huvudfödan i depån. Hur ska jag nu få dem att njuta av olja, bensin och ljudet av skön motormusik sittandes i en husvagn?

Antagligen får jag åka ensam till årets tävlingar men inte hindrar det mig då jag idag anmält mig till Historische Monoposto Racings tävlingar på Spa, Zolder och på Scandinavian Raceway. Nu är det bara bilen som ska bli klar och snön som ska smälta bort sen ska det bli åka av igen!

Inga kommentarer: